Twój koszyk 0 produktów | 0 zł

    Pytania i odpowiedzi

     

     

    1. Dokonałam zakupu lalki. Kiedy mogę spodziewać się doręczenia przesyłki?

    Realizacja zamówienia rozpoczyna się wraz z zaksięgowaniem wpłaty na koncie lub natychmiastowo, w przypadku płatności przy odbiorze. W terminach nie poprzedzających Świąt Wielkanocnych, Dnia Dziecka oraz Świąt Bożego Narodzenia przesyłka zostaje wysłana w ciągu 3 dni roboczych. W okresie przedświątecznym, t.j. [1.04 - 15.04]; [10.05 - 1.06] oraz [15.11 - 24.12] czas realizacji zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia z ubraniem szytym na rozmiar specjalny wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
     

    2. Mam problem z kupnem samej lalki, bez ubrania, w jaki sposób mogę tego dokonać?

    Lalka La Lalla to produkt składający się z lalki i wybranego samodzielnie kompletu identycznego ubrania dla dziewczynki i lalki. Nie ma możliwości zakupu lalki bez ubrania. Nie jest możliwy zakup lalki jedynie z akcesoriami.


    3. Czy możliwy jest zakup ubrania tylko dla lalki?

    Lalka La Lalla to produkt składający się z lalki i wybranego kompletu identycznego ubrania dla dziewczynki i lalki. Nie ma możliwości zakupu ubrania tylko dla lalki.

     

    4. Czy kupując lalkę z ubraniem automatycznie będzie miała na sobie buty?

    Lalka La Lalla w wersji podstawowej zawiera wybrane ubranie, bez akcesoriów. Dodatkowe akcesoria, takie jak majtki, rajstopy, buty czy opaski można dodatkowo dokupić w zakładce „Dobierz akcesoria”. Zakup akcesoriów nie jest konieczny do zrealizowania zakupu lalki La Lalla.

    5. Czy możliwy jest zakup ubrania bez kupna lalki?

    Zakup dodatkowych kompletów ubrań dla lalki i dziecka oraz akcesoriów jest możliwy w dowolnym momencie.


    6. Dziecko nosi ubrania w rozmiarze mniejszym/większym niż dostępny w sklepie. Czy istnieje możliwość zakupu ubrania w innym rozmiarze?

    Uszycie na zamówienie ubrania w innym rozmiarze jest możliwe w większości oferowanych przez nas modeli. Aby złożyć zamówienie na strój w rozmiarze niedostępnym w regularnej sprzedaży, należy w opcji wyboru rozmiaru zaznaczyć kategorię „INNY ROZMIAR” lub “na zamówienie”. Podczas składania zamówienia prosimy o wpisanie w uwagach rozmiaru, na jaki strój powinien zostać uszyty. W przypadku, gdy dany model nie posiada w opcji wyboru rozmiarówki kategorii „INNY ROZMIAR” lub “na zamówienie”, nie ma możliwości jego uszycia w innych wymiarach.

     

    Opłata za zamówienie specjalne wynosi dodatkowo 20% ceny ubrania i jest naliczana automatycznie przy wyborze opcji „INNY ROZMIAR” lub “na zamówienie” . Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Nie ma możliwości zapłaty za zamówienie specjalne przy odbiorze. Czas realizacji zamówienia specjalnego wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
     

    7. Czy istnieje możliwość wymiany ubrania na inny rozmiar?

    Istnieje możliwość wymiany towaru nieużytkowanego na inny model lub inny rozmiar (z wyłączeniem ubrań specjalnych). Sklep la-lalla.pl udostępnia trzy możliwości dokonania wymiany towaru:
     
    a) Wymiana osobista w biurze w Szczecinie, przy ul. Unisławy 13a
    b) Odesłanie towaru na własną rękę oraz uiszczenie opłaty za przesyłkę zwrotną na konto sklepu. Wraz z otrzymaniem towaru zwracanego i płatności na konto, wysyłamy towar na taki, który został wskazał do zamiany.
    c) Skorzystanie z usługi kurierskiej GLS Exchange. Wraz z otrzymaniem płatności na konto, zlecamy firmie kurierskiej jednoczesny odbiór towaru do wymiany i dostarczenie właściwego towaru. Koszt takiej usługi to 30 zł.
     
    W przypadku wymiany na inny, droższy model, należy wraz z opłatą za przesyłkę uiścić dodatkowo różnicę w cenie towaru. W przypadku wymiany na tańszy model, po ustaleniach z klientem, dokonujemy zwrotu nadwyżki poniesionych kosztów na konto bankowe lub dokładamy dodatkowe towary do przesyłki, których wartość stanowi równowartość nadwyżki w cenie.
     

    8. Wybrałam złą długość/zły kolor włosów. Czy istnieje możliwość wymiany lalki?

    Istnieje możliwość wymiany nieużytkowanej lalki na inną. Sklep la-lalla.pl udostępnia trzy możliwości dokonania wymiany lalki:

    a) Wymiana osobista w biurze w Szczecinie, przy ul. Unisławy 13a
    b) Odesłanie towaru na własną rękę oraz uiszczenie opłaty za przesyłkę zwrotną na konto sklepu. Wraz z otrzymaniem towaru zwracanego i płatności na konto, wysyłamy towar na taki, który został wskazał do zamiany
    c) Skorzystanie z usługi kurierskiej GLS Exchange. Wraz z otrzymaniem płatności na konto, zlecamy firmie kurierskiej jednoczesny odbiór towaru do wymiany i dostarczenie właściwego towaru. Koszt takiej usługi to 30 zł.
     

    9. Czy lalki La Lalla można kąpać?

    Lalki La Lalla są przystosowane do kontaktu z wodą. Przed kąpielą należy jednak zwrócić uwagę na dwie kwestie. W przypadku lalek o włosach lokowanych lub podkręconych, moczenie włosów prowadzi do ich wyprostowania. Należy również uważać na okolice oczu, ponieważ wilgoć może spowodować odklejenie się rzęs.
     

    10. Czy lalka straci swój zapach podczas kąpieli?

    W kontakcie z różnego rodzaju kosmetykami do kąpieli, zapach lalki staje się mniej intensywny. Wszystko zależy od intensywności użytego kosmetyku.
     

    11. Włosy lalki nie są jednakowej długości. Czy są one specjalnie cieniowane?

    Kępki włosów jednakowej długości są fabrycznie nakładane na główkę lalki. Pozorny efekt cieniowania spowodowany jest tym, że kosmki umieszczone wyżej na czubku głowy wydają się krótsze, niż znajdujące się u dołu głowy.
     

    12. Próbuję włożyć do koszyka produkt, ale jest on niedostępny. Kiedy powinien pojawić się ponownie w sprzedaży?

    Dokładamy wszelkich starań, by na bieżąco uzupełniać brakujące stany magazynowe. Nasze ubrania i większość akcesoriów są wykonywane ręcznie przez polskich rzemieślników, stąd czas oczekiwania na dostawę jest dłuższy, niż w przypadku rzeczy wykonywanych fabrycznie.
    W okresach przedświątecznych nowe dostawy są aktualizowane każdego dnia w godzinach popołudniowych, dlatego zapraszamy do regularnego sprawdzania dostępności produktu w naszym sklepie.
     

    13. Nie otrzymałem wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia. Jak sprawdzić czy zostało ono złożone poprawnie?

    W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że właśnie tam odnajdziecie Państwo poszukiwaną wiadomość. Jeśli jednak e-mail potwierdzający nie został znaleziony także w folderze SPAM, prawdopodobnie Państwa skrzynka mailowa odrzuciła naszą wiadomość jako niebezpieczną. W tym przypadku, w celu potwierdzenia zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny.
     

    14. Co zrobić, gdy lalce odpadły rzęsy?

    Klientów, którzy potrzebują zapasową parę rzęs prosimy o kontakt, abyśmy mogli przesłać je pod wskazany adres.
    Do przyklejenia rzęs należy użyć wyłącznie kleju w tubce "Magic" z aplikatorem (bezpieczny dla dzieci, dostępny w sklepie papierniczym w cenie około 2,5 zł), który nie brudzi i nie uszkadza powierzchni lalki. Uwaga! Zastosowanie kleju innego niż zalecany może spowodować nieodwracalne uszkodzenia lalki.

    Sposób nakładania rzęsy:
    1. Oczyścić powierzchnię twarzy z pozostałości kleju oraz tłuszczu (wilgotną szmatka z odrobiną mydła)
    2. Nałożyć warstwę kleju na krawędź powieki (w miejscu styku powieki z gałką oczną). Nadmiar kleju zetrzeć chusteczką.
    3. Nałożyć rzęsę na krawędź powieki i delikatnie przyciskać rzęsę punktowo do powieki za pomocą szpilki.
    4. Odłożyć lalkę do wyschnięcia – aż klej zrobi się przezroczysty (około 30 minut)
     

    15. W jaki sposób można usunąć zabrudzenia na ciele lalki?

    Zabrudzenia występujące poniżej głowy można zmywać wodą z mydłem oraz zmywaczem do paznokci. Uwaga! Nie stosować zmywacza do paznokci w okolicach twarzy lalki, ponieważ doprowadzi to do zmycia farby. W przypadku trudnych do zmycia plam, pomocna może okazać się maść na trądzik zawierająca nadtlenek benzoilu.