Lalka taka jak Ty
Lalka taka jak Ty

Pytania i odpowiedzi

 

 

1. Dokonałam/em zakupu lalki. Kiedy mogę spodziewać się doręczenia przesyłki?

Realizacja zamówienia rozpoczyna się wraz z zaksięgowaniem wpłaty na koncie lub natychmiastowo, w przypadku płatności przy odbiorze. Przesyłka zostaje wysłana zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie. W okresie przedświątecznym, tj. trzy tygodnie przed Świętem Wielkiejnocy, od 10.05 do 1.06 oraz od 15.11 do 24.12 czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 5 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia z ubraniem szytym na rozmiar specjalny wynosi maksymalnie 14 dni roboczych.
 

2. Mam problem z kupnem samej lalki, bez ubrania, w jaki sposób mogę tego dokonać?

Lalka La Lalla to produkt składający się z lalki i wybranego samodzielnie kompletu identycznego ubrania dla dziewczynki i lalki. Nie ma możliwości zakupu lalki bez ubrania. Nie jest możliwy zakup lalki jedynie z akcesoriami.


3. Czy możliwy jest zakup ubrania tylko dla lalki?

Lalka La Lalla to produkt składający się z lalki i wybranego kompletu identycznego ubrania dla dziewczynki i lalki. W niektórych kolekcjach, w zakładce ,,akcesoria", mogą pojawić się dodatkowe ubranka dla samej lalki, ale nie ma możliwości zakupu lalki bez ubranka dla dziecka.  

 

4. Czy kupując lalkę z ubraniem automatycznie będzie miała na sobie buty?

Lalka La Lalla w wersji podstawowej zawiera wybrane ubranie, bez akcesoriów. Dodatkowe akcesoria, takie jak majtki, rajstopy, buty czy opaski można dodatkowo dokupić w zakładce „Dobierz akcesoria”. Zakup akcesoriów nie jest konieczny do zrealizowania zakupu lalki La Lalla.

5. Czy możliwy jest zakup ubrania bez kupna lalki?

Zakup dodatkowych kompletów ubrań dla lalki i dziecka oraz akcesoriów jest możliwy w dowolnym
momencie.

6. Produkt jest niedostępny. Czy ten model będzie jeszcze uzupełniony?


Niestety nie jesteśmy w stanie dokładnie określić kiedy dany model pojawi się ponownie w naszym sklepie.
Nasze stany magazynowe uzupełniane są codziennie, w dni robocze. 
Maksymalny okres uzupełnienia danego modelu to dwa tygodnie. 
Termin ten nie dotyczy modeli, które mają dopisek ,,ostatnie rozmiary" - te modele nie będą już kontynuowane. 
Aby otrzymać wiadomość mailową o uzupełnieniu stanu magazynowego danego produktu, należy wpisać swój adres mailowy w pole ,,powiadom o dostępności".

7. Dziecko nosi ubrania w rozmiarze mniejszym/większym niż dostępny w sklepie. Czy istnieje możliwość zakupu ubrania w innym rozmiarze?

Polecamy spojrzeć na ubrania, które oferujemy dla mam. Ubrania te są szyte w rozmiarach S-XL, gdzie rozmiar S odpowiada rozmiarowi 158/164. Do ubrania damskiego kupionego dla dziewczynki dokładamy ubranie lalkowe. Klient jest zobowiązany poinformować o takim fakcie, każdorazowo, w uwagach do zamówienia. 

 Istnieje również możliwość zamówienia rozmiarów specjlanych tj. 86/92, 92/98 i 152/158. Podane rozmiary i tylko takie są szyte specjlanie dla klienta po opłaceniu takiego zamówienia.
Opcja ta jest dostępna tylko w wybranych modelach. 

8. Czy istnieje możliwość wymiany ubrania na inny model lub rozmiar?

Wymiana polega na możliwości zwrotu nieużywanego produktu, a następnie dokonania ponownego zamówienia w sklepie internetowym. Należy pmiętać, że ubranie dla dziecka posiada w zestawie ubranko dla lalki, dlatgo należy zwrócić komplet ubrań (ubranko dla dziecka i lalki). 
 

9. Wybrałam złą długość/zły kolor włosów. Czy istnieje możliwość wymiany lalki?

Wymiana polega na możliwości zwrotu nieużywanego produktu, a następnie dokonania ponownego zamówienia w sklepie internetowym. Należy pamiętać, że lalka jest nierozłącznym zestawem z kompletem ubrań dla dziecka i lalki, dlatego zwracając lalkę należy zwrócić również ubranie dla dziecka i dla lalki. 
 

10. Czy lalki La Lalla można kąpać?

Lalki La Lalla są przystosowane do kontaktu z wodą. Przed kąpielą należy jednak zwrócić uwagę na dwie kwestie. W przypadku lalek o włosach lokowanych lub podkręconych, moczenie włosów prowadzi do ich wyprostowania. Należy również uważać na okolice oczu, ponieważ wilgoć może spowodować odklejenie się rzęs.
 
11.  Po dłuższym użytkowaniu lalki loki rozkręciły się.
Co mogę zrobić?

Loki La Lalli nie są kręcone fabrycznie. W trakcie intensywnej zabawy (lub zmoczenia ich) mogą się rozprostować. Można je doprowadzić do stanu z dnia zakupu kręcąc lalce ponownie loki na papilotach (UWAGA: nie wolno używać lokówki, ponieważ wysoka temperatura może stopić włosy).

12. Czy lalka straci swój zapach podczas kąpieli?

W kontakcie z różnego rodzaju kosmetykami do kąpieli, zapach lalki staje się mniej intensywny. Wszystko zależy od intensywności użytego kosmetyku.
 

13. Włosy lalki nie są jednakowej długości. Czy są one specjalnie cieniowane?

Kępki włosów jednakowej długości są fabrycznie nakładane na główkę lalki. Pozorny efekt cieniowania spowodowany jest tym, że kosmyki umieszczone wyżej na czubku głowy wydają się krótsze, niż znajdujące się u dołu głowy.
 

14. Próbuję włożyć do koszyka produkt, ale jest on niedostępny. Kiedy powinien pojawić się ponownie w sprzedaży?

Dokładamy wszelkich starań, by na bieżąco uzupełniać brakujące stany magazynowe. Nasze ubrania i większość akcesoriów są wykonywane ręcznie przez polskich rzemieślników, stąd czas oczekiwania na dostawę jest dłuższy, niż w przypadku rzeczy wykonywanych fabrycznie.
Aby otrzymać powiadomienie mailowe o ponownym pojawieniu się produktu w sprzedaży, należy kliknąć : "dodaj do koszyka" - w przypadku braku danego produktu wyświetli się przycik "powiadom mnie". Należy go kliknąć i wpisać poprawny adres mailowy. W momencie uzupełnienia przez nas stanów magazynowych klient otrzyma wiadomość mailową. 
Nowe dostawy są aktualizowane każdego dnia w godzinach popołudniowych.
 

15. Nie otrzymałem wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia. Jak sprawdzić czy zostało ono złożone poprawnie?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie skrzynki SPAM, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo, że właśnie tam odnajdziecie Państwo poszukiwaną wiadomość. Jeśli jednak e-mail potwierdzający nie został znaleziony także w folderze SPAM, prawdopodobnie Państwa skrzynka mailowa odrzuciła naszą wiadomość jako niebezpieczną. W tym przypadku, w celu potwierdzenia zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny.
 

16. Co zrobić, gdy lalce odpadły rzęsy?

Klientów, którzy potrzebują zapasową parę rzęs prosimy o kontakt, abyśmy mogli przesłać je pod wskazany adres.
Do przyklejenia rzęs należy użyć wyłącznie kleju w tubce "Magic" z aplikatorem (bezpieczny dla dzieci, dostępny w sklepie papierniczym w cenie około 2,5 zł), który nie brudzi i nie uszkadza powierzchni lalki. Uwaga! Zastosowanie kleju innego niż zalecany może spowodować nieodwracalne uszkodzenia lalki.

Sposób nakładania rzęsy:
1. Oczyścić powierzchnię twarzy z pozostałości kleju oraz tłuszczu (wilgotną szmatka z odrobiną mydła)
2. Nałożyć warstwę kleju na krawędź powieki (w miejscu styku powieki z gałką oczną). Nadmiar kleju zetrzeć chusteczką.
3. Nałożyć rzęsę na krawędź powieki i delikatnie przyciskać rzęsę punktowo do powieki za pomocą szpilki.
4. Odłożyć lalkę do wyschnięcia – aż klej zrobi się przezroczysty (około 30 minut)
 

17. W jaki sposób można usunąć zabrudzenia na ciele lalki?

Zabrudzenia występujące poniżej głowy można zmywać wodą z mydłem oraz zmywaczem do paznokci. Uwaga! Nie stosować zmywacza do paznokci w okolicach twarzy lalki, ponieważ doprowadzi to do zmycia farby. W przypadku trudnych do zmycia plam, pomocna może okazać się maść na trądzik zawierająca nadtlenek benzoilu.

18. Czy zamówienia można składać telefonicznie?

Zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej sklepu La Lalla. W razie pytań lub trudności przy złożeniu zamówienia prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.